Bröllopstankar

Jag är lyckligt gift och funderar inte på att göra om det men....

Många gånger försvinner tankarna bort till just denna dag. Det var fantastiskt, roligt, rörande, underbart och mycket mer. Det krävde oerhört mycket planering in i minsta detalj och en hel del pengar. Var det då värt det? JA!!! Till alla er som går i bröllopstankar, som ännu inte upplevt denna dag, alla bröllop fyllda med kärlek mellan brudpar och från släkt och vänner, kan det bli annat än bra?

Storleken på bröllopet eller mängden pengar det kostar har ingen betydelse, det ska bara vara en dag som blir precis som brudparet hoppas.

Mitt i alla vår planering, endast några dagar ifrån den stora dagen fick vi ett kort från ex-kollega och hennes familj. På kortet stod:

Se det som ett tips från två som varit med om det stora: andas djupt, njut och glöm all planering för en stund: skapa en alldeles egen bubbla av lugn och kärlek, mitt i allt det stora.

Dessa ord fanns i mina tankar hela denna dag. Vi har fantastiska vänner och en fantastisk familj/släkt som gjorde denna dag underbar.Toastmastern skötte hela festen galant. Vad gjorde vi då? Jo vi njöt!

Slutligen,skriv ner dessa ord från x-kollegan och använd dem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback