GRATTIS du lille 1-åring!

186449-64186449-65
186449-66186449-67
Du är nu 1år och kan redan massor av saker...

Prata i telefon...haij!
Pussas
Kramas
Slänga pussar
Skratta
Äta riktigt mat ( ingen burkmat här inte=)
Dansa
Säga mamma och pappa.
Vinka
Du har full koll på var allt i huset är och framförallt var alla håller till. Inte får man ens vara på toaletten ifred utan att du står och bankar med dina små händer och ropar...MAMMA!
Du vet hur man gör storebror vansinnig samtidigt som ni två har hur roligt som helst tillsammans.
Du älskar att smyga dig in i badrummet omärkt och få tag på alla flaskor med tvål som står längs badkarskanten, dessa häller du sedan ut i badkaret och på badrumsgolvet.
Favoritblomman som du jämt och ständigt gräver i är snart ingen blomma längre.
Alla skåp inventeras och storebrors rum är det bästa stället att vara på.
Idag när du vaknade efter din middagslur så sa du inte ett ljud utan istället tömde du hela asken med våtservetter. De låg prydligt utdragna och sedan slängda på golvet.
Det händer så mycket på så kort tid nu. Tänk, det var inte länge sedan du var en liten smal och skrynklig sak med mycket hår som bara låg hos mamma och åt för att sedan sova en liten stund hos mamma. Till min stora glädje har du nu också upptäckt att du har en pappa. Han får inte heller arbeta ostör längre, då står du även där och bankar på dörren...PAPPA!

" Han den lille"  : Viggo Daniel Löf, född den 11/4 2006, Ystad BB kl 02.08

GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Sophie

GRATTIS till han den lille söte!!!!!

1 år... jag minns Sara, när vi pratades vid, just när han kommit ut. Du lät så nöjd och lycklig (men trött):)och jag stod alldeles skakig och rörd (liksom även i detta nu) på andra sidan jordklotet. Aldrig hade jag varit på så fel ställe! Ville inget annat än komma hem och kramas med er, mina underbara älskade vänner!

Ha en mysig födelsedag!

Från S i Hufvudstaden

2007-04-11 @ 07:44:21
Postat av: Maj Löf

Grattis Viggo,
Du är alltid så go´och glad!
Längtar till på lördag då vi träffas.
Hälsa storebror från farmor.
Goa kramar från farmor.

2007-04-11 @ 08:17:39
Postat av: Sara

Till lilla Sophie!

Tack för de fina orden,nu är det jag som är rörd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback