Hemligheten

DSC00128.JPG 
Vi är bjudna på bröllop som ska äga rum den 14 juli. Av liten oro över att inte alla riktigt än har fått sin inbjudan så säger jag inte vem det är mellan än...kanske imorgon. Ännu en liten hemlighet kanske också avslöjas i samband med den andra hemligheten...mycket som är hemligt nu.

Imorgon gäller det, redovisning av vårt grupparbete till kursen Barn och unga i behov av särskilt stöd. Vi har valt att fokusera på de barn som lider av lindrig utvecklingsstörning och om detta har vi gjort en film. Kanske inte riktigt om själva handikappet men hur man kan känna som förälder när man får detta besked och hur man som förälder kan upptäcka det samt hur man går vidare. Ska bli spännande att se vad de övriga gruppern har gjort.

När jag hämtade storebror hos mormor var hon snäll och fixade lite lunch till mig. Efter lunchen satt vi några timmar i trädgården och drack kaffe medan barnen lekte fint. Härligt med detta väder!

Mannen kommer hem sent ikväll så barnen och jag ska äta middag på egen hand. Blir nog lite rester tror jag.

Dagens:  Ett vänligt ord kostar inget

Den som väntar på något gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback