Jag presenterar...trädäcket!

186449-102
Trädäcket som tillhör familjen Löf´s hus

Nu är det nästan färdigt.Vilken tur att det finns händiga personer och nu när tittar ut genom fönstret så ser min egen man faktiskt riktigt händigt ut också.

Imorgon ska jag hämta stenar hos mamma och pappa och sedan ska det planteras taklök mellan dessa. Huuu,vad roligt det är med hus och trådgård.

Den sponsrade gräsmattan från
Färsbyggdens Gräv och anläggning ligger där ute och är så grön och fin, vattenspridarens droppar regnar över den hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Maj Löf

JÄTTEBRA! Tack så mycket Robban som hjälper familjen me daltanen.
Gräsmattan blir nog flitigt använd av de små jaa de stora pojkarna med för den delen.
Jag håller som bäst på med maten till ikväll. Återkommer efter maten och presenterar menyn. OM den var god förstås.
Maj

2007-04-28 @ 15:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback