Något jag är svag för

Naturligtvis barnen, speciellt nu när de är ligger i sina sängar, är nybadade, fått middag, läst saga för storebror och nu få jag lite tid för mitt skolarbete.

Min andra svaghet är GODIS, jag älskar smågodis och borde egentligen inte äta så mycket av det som jag gör men det är ju så gott!!!

Min tredje svaghet är brittiska kriminalserier eller egentligen alla brittiska serier,speciellt William & Mary som gick på SVT. Det bästa med SVT är att man slipper reklamen och kan bara sitta ner och njuta. Morden i Midsomer tillhör inte de bästa kriminalserierna, man undrar vad dom ska göra när hela byn är mördad. Det är ju alltid minst fem stycken som dör i varje avsnitt om man sedan gångar det med antalet avsnitt då är det snart bara polisen kvar.

Åter till skolarbetet, god kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback