Om ni som jag älskar London...

gå in och få lite tips på denna sida: http://www.expressen.se/resor/1.626506.

Detta är årstiden då man ska passa på att åka till London, parkerna är underbara, all shopping, all god mat och mycket mer. Mannen och jag har varit i London tillsammans 2 gånger. Sista gången var storebror med och att ha småbarn med sig till en storstad är inte det lättaste. Speciellt inte en nästan 2-åring som inte vill åka vagn och som håller på att släppa blöjan. Storebror badade dock mitt i fontänen på Trafalgar Square och hade jätteroligt. Mannen vill aldrig mer åka till London och jag åker gärna dit 1 gång per år.

Smaken är som baken...olika!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Alltså, vi har ju pratat om detta förut.. Du och jag, vännen.. Jag åker gärna med dig till denna underbara stad!!! Bara så du vet... :)

//S

2007-04-09 @ 18:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback