Sjungande fötter!

Den reklamen på TV med de sjungande fötterna måste vara den mest avskyvärda reklamen för tillfället. Jag tycker inte om fötter i vanliga fall men detta tar verkligen priset. Fy!

Vi är nyss hemkomna, jag från skolan och barnen från mormor och moffor. Mannen är som bekant i Stockholm och roar sig, eller jag menar är på kurs=). De jobbar hårt och sitter nu och njuter av en god middag ute på Kungsholmen. Härligt!

Båda barnen har nu somnat och nu får jag lite egentid framför datorn. På min kvällskurs idag har lärarna kickat igång vårt eget lilla projektarbete. Det ska bli roligt och intressant att fördjupa sig i något av sina intresseområden.

Nu ska jag gå och lägga mig och titta på en bra film. Kunde valt att läsa en bra bok men eftersom jag inte har tiden att avsluta den så väljer jag en film istället.

Dagens: I all längtan finns en framtid

Kommentarer
Postat av: Maj Löf

Hej Sara,
Jag som tycker att reklamen med sjungande tår är läcker. Jag kan tänka mig hur barnens fantasi får fritt spelrum då de ser reklamen. Din man är uppvuxen med musiken till de sjungande tårna. - Älgarna demonstrerar, älgarna har fått nog....
Maj

2007-04-25 @ 08:27:36
Postat av: Sara

Storebror är inte heller riktigt förtjust i den, han måste ha ärvt min fobi för fötter...Brrr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback