Sköna Maj välkommen!

Nu har jag precis avverkat slingan upp i skogen. Det är verkligen tur att känslan som infinner sig efter att man har sprungit är så härlig, annars hade jag inte sprungit en meter kan jag säga. Nu känns det skönt och snart ska jag in i duschen.

Vi är bortbjudna ikväll, maten ska vi själva ha med oss men drickat blir vi bjudna på. Alla prioriterar vi olika! Just nu känns det inte som om vi kommer att bli långvariga på denna fest, men man vet aldrig.

Dagens: En skurk ser ofta inte ut som en skurk

Imorgon önskar jag mig vackert väder, lugn och ro, en skogspromenad, god mat och någon trevlig tidning att sitta och bläddra i.

Trevlig Valborg!


Kommentarer
Postat av: maj löf

Håller med dig angående slitet i skogen. Har just avverkat 5 km GÅNG i slingan på fina 39.12!
Vi har nu fått altanen färdig och en fin lagerhäck planterad framför altanen. Vi är också kattvakt till en helt underbar varelse så här leker livet.
Maj /som väl har namnsdag en HEL månad.

2007-05-01 @ 12:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback