Studsande glädje

Nu är den på plats, jag talar om storebrors studsmatta. Det var inte det lättaste att sätta samman den men med hjälp av bror, svägerska och granne så står den nu och är hoppbar på gräsmattan. Storebror och grannkompisen har redan invigt den och det hoppas även i skrivandets stund för fullt på den, inte bara storebror då.

Nu ska vi grilla en god köttbit, mannen kommer snart från Stockholm, barnen är glada...kan det bli bättre.

Detta var allt från en mogen och erfaren kvinna=), ha en god kväll.

Kommentarer
Postat av: Anna

:o)
Fast du, när man blivit med studsmatta är man allt utom mogen och erfaren. Jag blev som ett barn igen, hoppade tills jag storknade, gjorde konster, ville alltid det skulle vara min tur.

Trodde jag skulle hoppa ur mig hela "innanmätet" och få framfall...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback