Tävling!

Egentligen skulle jag vilja utlysa en tävling, ni som inte är bjudna ska få gissa vem det är som ska gifta sig,men nej, jag kommer att meddela detta här och nu.

De som ska gifta sig den 14juli klockan 16.00 i Öveds kyrka är .....min kusin M och hennes sambo J. Den andra lilla hemligheten är att jag är en av tärnorna och att mannen ska vara toastmaster. Det ska bli jättekul.  Inga barn är medbjudna vilket innebär att barnen måste ha passning av någon annan. Mina föräldrar ska på bröllopet och mannens föräldrar ska ev resa till sina hemtrakter. Våra vänner paret A&A kunde ställa upp och passa de små trollen och det känns tryggt och skönt.

Nu kastade Viggo precis ner en blomma i golvet...måste plocka undan efter honom.

Idag är det skola för mig, är inte hemma förrän ca 22, ska sitta och lyssna på gruppredovisningar hela eftermiddagen och kvällen, intressant men efter ca 3 grupper brukar man börja gäspa lite lätt. Får dricka mycket kaffe.

Dagens:Oroa dig inte för morgondagen - i övermorgon är den över


Kommentarer
Postat av: Pia

Nämen...vad trevligt...Jag gissade på dom eller ett annat par! Om A&A får problem med passning kan jag gärna passa dom små liven.

2007-04-17 @ 13:29:22
Postat av: Sara

Tack för det erbjudandet Pia! Vi lämnar gärna våra barn i din omsorg, de kan ju nästan inte komma till någon snällare. Ser fram emot fredagens äventyr på Soft Social.
Kram från Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback