Tyskungen...

snart kommer den. Måste först läsa färdigt Olycksfågeln. Författaren till dessa böcker är Camilla Läckberg. Min favorit fram till nu av hennes böcker är Stenhuggaren. För er som inte har läst någon av hennes böcker kan jag väl kortfattat beskriva dem som lättlästa kriminalromaner.

Titta gärna in på hennes blogg:
www.lackberg.blogspot.com/

Klockan 12 skulle jag egentligen åka på loppmarknad men i detta väder vet jag inte om jag är så sugen. Men tänk om jag hade fyndat precis det där som jag så länge velat ha (vet inte riktigt vad det skulle vara). Klockan 17 är det fotboll men i detta väder sitter jag inte där och förfryser. Brrrr!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Alla dessa böcker... Hade jag fått välja, och tänka ENABRT på mig själv, så hade jag köpt massor av böcker, njutit av dem och sedan hittat en egen plats åt dem i den överfyllda (så är det ju inte riktigt nu) och dignande bokhyllan. Det kommer en tid även för detta - det vet jag. Tills dess läser jag det jag hinner, och framför allt orkar, och har en gigantiskt lång önskelista registrerad på Bokus medlemssida.

Postat av: Anonym

Hej Hej! Även jag kan varmt rekommenderar Camilla Läckbergs böcker. Jag håller just på med Olycksfågeln. En annan bok till alla Er som vill förstå sig på "Fotbollsfantaster" ska läsa "Fever Pitch en i laget" skriven av Nick Hornby..en stark rek. av min systers "man" Mikael Nilsson. Det är iallfall mitt nästa läsarprojekt. Hoppas att ni har haft en mysig påsk!

2007-04-09 @ 12:31:59
Postat av: Anonym

Hej igen...glömde att presenterar mig..alltså det var jag Pia som skrev förra kommentar...

2007-04-09 @ 12:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback