Vinst!

Mannens lag vann mot det fruktade laget Brantevik, de vann med 3-2. Hurra för dem! Själv var jag inte på plats för att beskåda, tur var väl det för det hade varit fruktansvärt kallt.

Jag och barnen åkte hem till mamma för att ta det lite lugnt, och lugnt blev det först efter Viggo hade somnat. Vilken energi detta barn har!

Magen är inte bättre så nu måste jag gå och lägga mig. Håller med x-kollegan om att magen är hela kroppens nav, funkar inte den, funkar inget.

En fråga till min egen lilla doktor: Är losec receptfritt?

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Pia

Stackars dig! Nu får du hålla dig till kokt mat och i små omgångar. Gå till doktorn så skriver han ut lite medicin. Men...när jag hade magsår och magkatarr så hjälpte knappt doktorns medicin...men...när jag varvade ner, åt rätt...då gjorde det verkan. Ja...du känner din kropp bäst själv och vet vad du ska göra...vill bra hjälpa..Tur att vi inte åt fondue!!

2007-04-23 @ 08:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback