Blixtar och dunder

Då har jag börjar förbereda mig för mitt mål. Augusti 2008 ska jag och Sambo S springa Tjejmilen i Stockholm. Eftersom vi går ut hårt så ska vi springa tidtagarrundan och inte funrun. Idag började min träning, 5.5 km uppe i skogen. Sprang milen ( som jag tidigare skrivit om ) för några veckor sedan, det gick bra, så jag vet att jag klarar det.

Ikväll kommer några vänner hit ( 8 stycken blir vi), vi ska grilla och dricka lite gott vin till det. Nu hoppas vi bara att de svarta åskmolnen som hänger ovanför vårt hus ska skingra sig så att vi slipper grilla under paraply.

Mannen står och gör rödvinssås och barnen tittar på Pingu.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas ni får en trevlig kväll!! Själv har vi hyrt Beck, lagar pizza och ska bara mysa!

2007-08-11 @ 19:57:31
Postat av: Sara

Trevligt! Det blev en mycket trevlig kväll med några extra gäster som dök upp 01.30,trevligt var det!
Nu är vi trötta så pizza och mysa låter som en bra kväll för oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback