Efterlängtad!

I eftermiddag kommer han hem ( en timme i alla fall), han har varit bortrest en hel vecka och nu börjar jag längta efter stunder där jag kan sticka iväg ett kort ärende utan att baxa in två bråkiga (ibland) barn i bilen. Jag längtar efter att gå och lägga mig och somna tryggt och lugnt ( sover inte lika bra när jag är ensam med barnen).Jag längtar efter lite avslösning med skrik på nätterna, vällingflaskor, bråk och tidiga morrnar.

Mest av allt längtar jag efter att äntligen få dela min vardag med någon igen. Jag vet att det bara har varit en vecka, men det räcker länge och väl.

Välkommen hem! 

Mannen har varit på konferens hela veckan, kommer hem en timme innan avfärd till match i eftermiddag.

Storebror vet om att pappa är och jobbar medan Viggo ibland på kvällarna plötsligt kommer på att pappa inte är här. Då letar han i alla vinklar och vrån och hörs på lång väg när han gastar -PAPPA!

186449-260

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag förstår att du har längtat, ni är så fina!!!
Trevlig Helg!

2007-08-10 @ 14:53:52
Postat av: Sara

Tack Rebecca!Nu är han hemma igen och ordningen är återställd=)
Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback