En stilla önskan

Jag älskar mina barn....

....just idag, när kvällen blev sen igår och man är trött och känner att tålamodet inte riktigt finns där som det brukar, då skulle det vara skönt med några timmars barnledigt.

Storebror är inne i en fruktansvärd period. Allt och alla är emot honom, han passerar dagarna med att skrika, skrika, gråta och skrika. Inget är bra och han gör sitt bästa för att spela ut oss föräldrar mot varandra.

Viggo står med stora ögon och tittar på, antagligen tar han in allt och när han ska fylla fem år, då kommer han att vara precis likadan.

Ge mig en stor portion tålamod, tack!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Håll ut sara, ni gör ett jättebra jobb med era pojkar!!!

Postat av: Anna

Som mamma i samma situation kan jag inte ge bort något tålamod (eftersom jag behöver det så väl själv), men väl några sympatitankar och ord om otrolig igenkänningsfaktor...

2007-08-12 @ 20:56:46
URL: http://familjenjensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback