För evigt förälskad

Jag är väldigt svag för musikaler i alla dess former. De är trallvänliga, har en söt liten historia och jag blir så glad
av dem.

Mamma Mia (i London)
Miss Saigon (x2 i London)
Kristina från Duvemåla ( har lästa alla böckerna, sett filmerna, har CD-skivorna från musikalen)
Grease
Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat
Teaterbåten
The Full Monty

...samt några till som nog inte var värda att fastna i mitt minne

En mörk liten historia jag sällan talar om är när jag och två till ( ni vet vilka ni är!) var och såg pjäsen med namnet Geten. Den händelsen talar jag väldigt sällan om...

Några TV-serier som fastnat i mitt minne är...

Serien med båten och den där kaptenen, linjen någonting...???
Törnfåglarna
Nord och Syd
V ( den man egentligen inte fick vara uppe och se)
den där Australiensiska serien med en ångbåt som går sönder, kärlek, kvinnor,barn....kommer inte ihåg namnet men ledmotivet är för alltid fast i mitt minne.

Där finns några fler, återkommer...

Kommentarer
Postat av: Någons mormor

Visst har du sett Christina från Duvemåla på malmö statsteater eller ?
Onedien linjen och floden blev mitt liv

2007-08-08 @ 16:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback