Rapport från en lördag

Jag började dagen med att se klart den film som jag somnade ifrån igår kväll. Det var en småtrevlig film med Hugh Grant och Drew Barrymore i huvudrollerna.

Efter filmen följde en god frukost/brunch ute på altanen. När frukosten sedan var undanröjd så  hoppade vi på cyklarna och begav oss ut på en lång runda i byn.

Viggo sover och jag har suttit och njutit av solens varma strålar. Nu ska jag ut och planera inför mitt nästa trädgårdsprojekt.

Storebror ska sova hos Bror P och Sambo S inatt, bara för att han vill och för att han gillar att spela X-box med Bror P. Mannen ska hjälpa till på en god väns mammas 50-års fest. Jag och Viggos ska köra Storebror till Ystad, stannar kvar och äter Thai-mat med dem innan vi kör hem igen.

Nu får jag nog gå ut igen och njuta av solen.


(Ännu en gång blir vi påminda om att livet tar svängar både hit och dit. Det förändrars och blir inte som vanligt igen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback