Vilken tur att det är roligt

Till helgen ska vi ha kräftskiva tillsammans med 30 vänner. Innan helgen måste vi bygga tält, laga mat, handla dricka och städa undan lite. Vilken tur att Mannen rensade ur garaget förra helgen så att det är avklarat.

Vår Storebror fyller 5 år om ca två veckor.,15 kompisar är inbjudna på barnkalas. Vuxenkalaset med släkten tar vi veckan efter barnkalaset.

Inskolning på dagis nästa vecka och jag ska åter till skolan, en helt nu klass väntar för mig efter mitt studieuppehåll. Blir en intensiv termin med avslutande praktik på en än så länge okänd praktikskola (även detta på grund av mitt studieuppehåll), jag ska komma på, skriva och genomföra mitt examensarbete.

Har lite att göra....

Får inte glömma...

Lev i nuet=)!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det ska bli trevligt!!

2007-08-22 @ 16:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback