Atjoo!!

Fortfarande sjuk och idag kan jag inte bara ligga i sängen och sova eftersom mannen är och jobbar.  Mannen har precis börjat på nytt jobb och hans introduktionsvecka började idag. Kanske inte så populärt att ringa och sjukanmäla sig första dagen. Jag mår lite bättre idag och har faktiskt orkat duscha så det ska nog gå bra med barnen också.

4-åringen gjorde frukost själv i morse och sedan diskade han efter sig. Duktigt kille! Han trodde ett tag att eftersom jag var sjuk så vad det han som tog alla beslut. Skulle till och med börja baka men det satte jag stopp för. Han den lille som vi oftast säger ( 10-månaders killen) är också sjuk idag. Feber, snorig och allmänt gnällig. Inte lätt att vara sjuk. Han sitter just nu och leker med spelkontrollen till pappas X-box, berätta inte det för honom.

Idag fyller min bror 25 år och till på köpet är han i Kristianstad på pliktverket och gör den tredje omgången  (svenskprovet, fystester och nu olika intervjuer, uppsatsskrivning mm) tester för polishögskolan.
LYCKA TILL!!!

I dag var det tänkt att en kursare skulle komma hit och fika. Hon bor inte längre i Skåne utan flyttade till Göteborg för att bli sambo efter examen. Hon är bara i Skåne tills på torsdag så det hade varit kul att träffa henne. Vi får väl se om vi kan få till en ny träff. Hon väntar barn till sommaren så det hade varit extra kul att få se hennes mage.

Nu ska jag och han den lille gå och titta på Oprah W.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Pappas Xbox"??? Jag låtsas om att jag inte såg det här...

2007-02-12 @ 21:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback