Jag lever!

inga besök av mordbenägna män i natt. Däremot en lite kille på 10,5 månader som inte ville sova på hela natten. Väckte hela tiden mig och 4-åringen. Han den lille fick 2 vällingflaskor under natten vilket resulterade i att han hade kissat igenom blöjan imorse. Mysigt!

Hade skickat en önskning till radio Kristianstad och deras program uppspelt. Idag spelade de Robert Wells för "moffor" Lasse som har en speciell dag imorgon (fyller 54 år!!!) 4-åringen lyssnade lite häpet på radion när de läste upp vår önskning....-Men mamma, dom heter ju likadant som oss!

Fick inbjudan från en fd kollega idag. Hon ska ha ett leksaksparty inom kort. Ser ut till att vara fina leksaker, ska genast gå in på deras hemsida och kolla vidare.
www.lekelivet.se, har glömt hur man länkar.

Pratade med mannen tidigare i morse. Han ringde och väckte oss, bara för han ska iväg och jobba. Han hade inte sovit så bra på sitt hotellrum och vaknat flera gånger. Kändes konstigt att sova själv...lätt att säga, det var inte han som sov med 2, eller rättare sagt delade säng med en sovande unge och en vaken unge inatt=)

Nu har snön kommit tillbaka igen, den var inte riktigt försvunnen men den hade ju inte behövt att återvända. Vill har vår nu...ryktena säger att den kommer nästa vecka. Jag längtar, jag vill sätta upp mina blomsterlådor under fönstrena och plantera fina blommor i dem.

Skola igår och skola imorgon. Idag måste jag avsluta första delen av distanskursen. Funkar bra än så länge men som alltid annars så brukar alla uppgifter hopa sig efter ett tag. Tur att jag då är så välorganiserad=)

Måste gå in och kolla de olika förskolorna i kommunen, snart dags att söka plats till han den lille. Ska börja i september.

Halka inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback