Lättklädda tjejer!

Fick sluta tidigare på jobbet ikväll eftersom inte så många som förväntat var intresserade av att se Bingo Rimér och hans lättklädda tjejer. Vad gjorde då dessa tjejer under kvällen? De gick runt och minglade, tog på varandra och dansade för killarna. Ganska många kom till baren och frågade om de inte kunde sluta att ta hit lättklädda tjejer, de ville hellre lyssna på ett bra band. En tanke kanske?

Jobbade och pratade med en god vän under kvällen och lugnade ner mig något angående förra inlägget. Tänker inte lägga ner någon energi på att reta mig på struntsaker så nu är det nog om det.

Nu ska jag krypa ner i min sköna säng om nu bara mannen kan sluta spela x-box så det blir tyst i sovrummet.

Zzzzzzzzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback