Mörker, skräckfilm...ensam hemma!

Inte riktigt ensam hemma, ensam hemma som vuxen person med mina två barn. Mannen ska sova borta i natt. Han ska bara i Båstad klockan 8 imorgon och valde då att stanna kvar i Helsingborg över natten. Jag har väl inga problem med att vara själv med barnen men nu i natt har jag naturligtvis haft drömmar om hemska män med blodiga tänder som står och tittar in i sovrumsfönstret. Tjuvar som bryter sig in i huset mm. Huuu! Har redan sagt till 4-åringen att i natt ska du få sova i pappas säng. Skönt med sällskap även om mannen i fråga bara är 4 år och kanske inte direkt kan slå ner en fullvuxen man. Han rabblar redan 1 1 2 lätt att slå. Måste kunna ringa efter hjälp ju=)!

Till helgens fullspäckade schema har det tillkommit ytterligare saker som ska hinnas med. Men bara trevliga saker. Vänner som tidigare bott här men flyttat till Stockholm kommer ner över helgen för de ska på ett bröllop. De tänkte hinna in om en sväng till oss. Ska bli kul att träffa dem igen. De är vänner som man alltid kan prata med och som man alltid har roligt tillsammans med. Ska bli kul att hälsa på dem i maj.

Jag var faktiskt och tränade spinning i morse. Ställde klockan på 06.20, längesedan jag gick upp så tidigt. Passet började 7 men man måste vara ute i god tid för att få plats. Det var verkligen så roligt och kändes jätteskönt efteråt. Det ska vi fortsätta med nu när jag har möjlighet att ibland träna på morgonen.

Träna på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback