Namn?

Ska jag verkligen ha en blogg? Hinner jag med detta? Tycker jag det verkar roligt? JA!!! 

Namnet "Sockerbullen" kommer helt enkelt från att jag och min 4-årige son som bäst håller på att baka sockerbullar för första gången. Just nu jäser degen så vi har ännu inte sett produkten färdig.  Vi hoppas på att de kommer att smaka mums! Anledningen till att vi bakar är att vi tycker det är jätteroligt och att min kusin och hennes familj kommer hit på kaffe på söndag. Jag fick en espressonmaskin av dem när jag fyllde 30 år och efter ett antal kommentarer om att det hade smakat gott med kaffe så bjöd vi hit dem. Har de tur så kanske vi hinner baka en banankaka också innan de kommer.

Nu piper klockan och degen har jäst färdigt!  Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback