Ola, Ola, Ola, Ola Salo!

The Ark var helt klart bäst i gårdagens melodifestivalomgång. Den rara grundskolelärarinnan var också bra, så helt rätt bidrag gick rakt till finalomgången i Globen.

Vi var som jag tidigare nämnt på 25-års kalas hos min bror igår. Det var trevligt och mycket god mat. Vad sägs om chilimarinerad kyckling, pastasallad, grönmögelostpaj, salami, hembakat bröd och pesto. Till dessert bjöds det på marängsviss ( hur det nu stavas). Mums! Vi fick även lite tid över till att följa de olika bidragen i melodifestivalen.

Vår yngsta som som idag blir 10 månader blev väldigt förtjust i min brors svärmor. Han flörtade hej vilt med henne. Gulligt! Vår 4-åring tittade på film, spelade spel och åt godis i massor.

Nu ska jag vandra åter till min säng då jag har influensa och 39 graders feber. Fy vad det är jobbigt att vara sjuk när man är vuxen. Som tur är har jag bara feber vart femte år.

Får väl också nämna att kaffekalaset med kusinen och hennes familj blev inställt pga min influensa men jag lover att när vi bestämt nytt datum så ska jag baka en stor och god banankaka till dem. Tydligen en av kusinens favoritkakor.

Krya på mig!

Kommentarer
Postat av: lillebror

Kul blogg!

2007-02-11 @ 14:19:56
Postat av: lillebror igen

Spara gärna lite banankaka till oss!

2007-02-11 @ 14:21:18
Postat av: Mary

coolt att du kan MMS:a bilder, vill också kunna det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback