Spel, tv,sova,äta...SÖNDAG!

Trots att jag var hemma tidigare från jobbet så gick jag inte och la mig tidigare. Ganska trött just nu och för att underlätta för mig själv så borde jag skriva en utvärdering till skolan. Endast 1 A4 sida så det ska jag nog kunna fixa.

Han den lille sover, 4-åringen spelar TV-spel och för tillfället har mannen lämnat soffan och spelar med 4-åringen. Det blir nog en lugn söndag. Är inte lockad av att gå ut för det regnar och är fullt med is överallt.

Vann rätt låtar igår? Det var det nog, tror jag. Mest ser jag fram emot finalen men vi ska på 30-års fest denna kväll, men det ska också bli trevligt.

Hade gärna just idag packat väskorna och åkt till något varmt ställe, med familjen. Bada, sola, äta, vila och leka med barnen i poolen. Drömma går ju bra!

Nästa helg vill jag verkligen till Hem och Villamässan i Malmö. Har aldrig varit där och nu när vi är husägare känns det som om vi borde åka dit. Det blir förhoppningsvis en tur dit på söndagen. Förmodligen samtidigt som många andra tänker åka dit.

Nu ska jag nog försöka skriva en liten värdering.

Sköna söndag! (var det inte något på tv som hette så?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback