Tråkiga nyheter...

Läste nyss på text-tv om Johanna Sällström. Tragiskt, mycket tragiskt! Hon lämnar efter sig en 4-årig dotter och hur förklarar man detta för henne? Skänk en tanke till alla de anhöriga som står maktlösa brevid de som beslutar att ta sitt eget liv ( nu är det inte sagt att detta är orsaken till Johanna Sällströms död) Att hjälpa någon kostar inget men det är inte alltid personen i fråga vill ha hjälp. Var aldrig rädda för att fråga hur någon mår och ställ gärna frågan mer än en gång. Ta hand om era nära kära och var en bra medmänniska!

Idag är det alla hjärtans dag och det firar inte vi säger min man för det är bara ett kommersiellt trams, så var det med det!

Min 4-åring fick i alla fall handla en god kaka idag för att mysa lite extra och han den lille fick ett alla hjärtansdagkort av sin storebror. Sött! Jag och mina barn har firat lite i alla fall =)

Krama stora som små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback