Volvo, vaniljglass och thaimat!

Gick och la mig 03.00 i natt och vaknade 04.30 av att han den lille bara skrek och skrek. Var varm och hade feber igen. Fram med panodil och välling men inget hjälpte men till slut somnade han nog av ren utmattning kl 06.30. Nu var jag verkligen trött!

Jag och han den lille sov sedan vidare till ca 10.00 och det var skönt men jag hade gärna sovit en stund till men man kan inte få allt man önskar sig.

Söndag och inget planerat så vi åkte en runda med mannens nya tjänstebil, Volvo V70!!! Vi åkte till Cafe Olof Victors i Glemmingebro, väl där köpte vi deras goda vaniljglass, moussebakelser och kolatårta. Detta tog vi sedan med oss till svärmor som bor i Ystad. Efter en god fika och lite samvaro så var det dags att köra hem. Dock var klockan så mycket att inte av oss riktigt kände för att laga mat vid hemkomsten så det blev thaimat från Tomelilla. Gott!

Nu hör jag att det är parlamentet på TV, måste gå och kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback