2 Juli 2005


Tiden går fort. Tänk att det är två år sedan vi sa ja till varandra. Sagt ja hade vi egentligen gjort till varandra för sju år sedan men den 2 juli 2005 skulle det ske på "riktigt".

En underbart härligt dag hade vi, omgivna av våra familjer, släkt och vänner. Tillsammans gjorde de alla denna dag till ett minne för livet.

Min första och största kärlek är Daniel ( såg honom på den lokala biografen när jag gick i fjärde klass, jag föll direkt  för denna kille) Tillsammans har vi varit i 9 1/2 år. Tillsammans har vi våra fantastiskt underbara pojkar, William och Viggo. Det går upp, det går ner men kärleken består och han är mitt allt och mitt stora stöd i livet.

Störst av allt är kärleken!


186449-220
Allén som leder upp till den vackra kyrka som vi gifte oss i

186449-221
Vacker kyrka och ett vackert brudpar.

186449-222
Nu är det vi!

186449-223

186449-224
Störst av allt är kärleken!

Kommentarer
Postat av: Anna

Stort grattis till er och kärleken!

Postat av: Pia

Grattis på er bröllopsdag! Idag är kyrkan öppen och jag har precis varit ute och promenerat med hunden..uppför allén, runt kyrkan osv...och jag tänkte naturligtvis på er och ert fina bröllop. Solen har också kommit fram! Ni som inte vet så är mitt arbete i Öved, precis 10 m ifrån kyrkoporten. Ha en riktigt fin dag! Kram

2007-07-02 @ 12:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback