Arla timme

Idag klockan 04.20 föddes en liten Johan fram på Ystad BB. Allt gick bra men väldigt fort, hur det nu kan gå fortare än tidigare två förlossningar för den lycklige modern.

Det är en av den blivande brudens närmsta vänninor som i dag tidigt på morgonen fick sitt tredje barn. Den blivande bruden skulle vara med på förlossningen tillsammans med vänninans make.

Grattis!

Frågan dyker ännu en gång upp i mina funderingar...är jag färdigt...JA!!! skriker Mannen.


Jag har ju alltid velat ha tre killar, och det har jag på sätt och vis nu också. När jag tänker steget längre än förlossningskänslan, det nya och allt det där så hamnar jag i tankarna på ICA, tre killar som springer kring mina ben och skriker -MAMMA!!!


Två är nog alldeles lagom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback