De rödaste dagarna där jag bor

Imorgon börjar Sjöbo marknad. Marknaden som de flesta sjöbobor längtar till hela året ( inte jag!!!) Har lovat Storebror att han ska få åka karuseller på fredag, det löftet får vi hålla.

Idag har vi haft besök av en fd kursare till mig som numera är bosatt i Göteborg. Hon kom på besök med sambo samt den en månad gamla sonen. Roligt att träffa dem.!Mannen gjorde en mycket god pastasallad som vi åt till lunch.

Storebror har lekt hela dagen och nu ikväll kom hans "kusin" med föräldrar (brudparet) hit och åt middag. Fick en jättefin liten present från Idémakeriet. Vi åt och försökte prata medan barnen överröstade oss hela tiden. Nästan samtidigt sa vi att vi kanske skulle gå ut och äta tillsammans någongång utan barnen.

Imorgon får väl även jag gå ner på marknaden, brukar bli en liten runda och sedan blir det ostbricka och vin hos en kompis.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas du ni får en riktig trevlig marknad, själv kommer jag tillbringa den på mitt jobb. Om jag får väldigt svår markand abstinens... så kommer jag förbi på fredag!!! Ha de bra!!

2007-07-19 @ 01:35:42
Postat av: Sara

Du är så välkommen!
Om vädret tillåter äter vi (enligt tradition) köttbullar på Sjöbo Gästis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback