Försmak av semestern

När jag kom tillbaka från min lilla motionsrunda i skogen (6 km blev det idag) så var Mannen i full gång med att laga middag. De ljuva dofterna mötte mig i dörren, härligt att komma hem till en god middag.

Mannen bjöd på marinerade jätteräkor, vitlök och ostbröd, egengjord tampenad, couscous med grönsaker och nötter, olika sorters salami och skinka, melon, grillade paprikahalvor, en limemajonäs samt vinkokta champinjoner. Gott!

186449-225


186449-226


Har nu avslutat min städning efter middagen, couscous kan verkligen finnas överallt när en 1-åring samt en
4-åring har försökt pricka munnen med dessa små gryn.

Mannen lovade att detta endast var en försmak av hans matlagning under sin semester. Jag bara tackar och tar emot. Kanske tur att jag är ute och springer,ska förresten ge mig på milen nästa vecka med en kompis. Vi får väl se hur det går. Huuuu!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi har haft samma grynstädning här ikväll, med bulgur. Överallt och ingenstans!

Postat av: Signe

Oj, va mumsigt det ser ut! :)

2007-07-08 @ 12:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback