Fullt med mat samt nya kläder

Mannen började jobba idag efter semestern. Tillbaka till matsedel och veckohandling på ICA igen. Killarna och jag åkte och storhandlade tillsammans med övriga lediga invånare i Sjöbo kommun. Huuu...man får nästan slå sig fram. Kylskåpet är fyllt och matsedeln för denna vecka hänger fint på sin plats på kylskåpet.

Storebrors nya kläder fårn H&M kom idag på posten. Äntligen fick han åter lite nya kläder i sin garderob, det var ju bara några månader sedan jag beställde en laddning sist. Han växer så det knakar.

Jag ställde klockan och gick en timme imorse, innan Mannen skulle börja jobba. En underbar höstmorgon som sedan byttes ut till en regnig och grå höstdag.

Mannen är iväg och spelar match. Efter matchen är vi inbjudna till grannen på vickning. Grannen är målvakt i kvällens motståndarlag, tur att det bara är träningmatch och inte blodigaste allvar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Så mental semestern är: precis på dagen när den tar slut skriver du att det är höst...
Jag känner nog samma sak.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback