I kärlekens tecken

Imorgon blir det en heldag i kärlekens tecken. Klockan 8.15 blir jag upphämtad av brudparet med barn för att köra till Bjärsjölagård där vi tillsammans ska äta frukost. Sedan är det bara hår, smink och kläder som gäller fram till vigseln börjar i kyrkan.

Vi ser fram emot att få gå på bröllop och att få vara till hjälp för brudparet. Mannen är toastmaster och har lagt denna veckas kvällar på att förbereda för den stundande festen. Själv har jag varit lite "tycka tillare" till Mannen samt att jag har haft en del smått och gott för mig inför festen.

Nu hoppas jag att brudparet hinner vila lite kvällen innan sin stora dag. Brudens mamma har fullt upp med att smycka bord och färdigställa inför tältfesten i deras trädgård.

Nu ska jag och Mannen bädda ner oss i sängen och kolla på en hyrd film med namnet Blood Diamonds, hrmmm! Det är inte jag som har hyrt den. Igår såg vi The Holiday, säger bara Jude Law...suck!




Kommentarer
Postat av: Anna

"Blood diamond" såg vi i förrgår kväll! Jättebra - tyckte vi.
Ha en riktigt bra dag imorgon!

Postat av: Susanne

visst e han något att vila ögonen på, alldeles underbar :-)

2007-07-15 @ 12:53:00
URL: http://vinterprinsessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback