Nu måste den av

Klockan är 11.22 och jag sitter fortfarande i min pyjamas. Viggo sover, Mannen är i duschen och Storebror sitter och tittar på Tarzan på Toon Disney.

Klockan 12.00 är det meningen att vi ska bara hos några vänner och äta smörgåstårta ( marknad, alla samlas och äter mm) Tiden var inte jätteviktig att passa, det var lite av ett öppet hus, tur är väl det för vi kommer aldrig att vara redo att lämna hemmet till klockan 12.

Hör att Mannen kommer ut ur duschen, nu är det min tur.

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det Saras namnsdag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Aha, grattis på namnsdagen!
Vår yngsta familjemedlem behagade sova till 10 idag, och än har jag själv inte duschat... Härliga, slöa semester!

Postat av: Susanne

Grattis!! Ingen marknad för mig i år, jobbade 13-21.30 idag o i morron 8.30-17... dessutom lördag 8.30-18. Buuu vill ha semester!

2007-07-19 @ 23:20:47
URL: http://vinterprinsessan.blogg.se
Postat av: Karin

Tack för din snälla kommentar om vårt kök på min blogg. Soffan är köpt på en auktion för kanske 10 år sedan och sedan har jag målat den i dalarött.

2007-07-20 @ 15:01:41
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Rebecca

Tack för lunch daten idag!! Lite mysigt var det med lite marknad. Lite trött nu... ska ner till stranden och grilla nu!! Ha en trevlig helg!!

2007-07-20 @ 18:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback