Sysslor när regnet öser ner

Nu är kanelbullarna färdiga och en ljuvlig doft sprider sig genom huset. När bullarna jäste passade jag på att göra en "lyx"köttfärssås som vi ska äta tillsammans med en god pasta och en god sallad. Parmesan är också inköpt lyxen till ära samt att en god flaska rödvin står på spisen för att bli lite ljummen.

När måltiden dukas fram ska ljusen tändas och när regnet smattrar som mest ska vi njuta av vår semester tillsammans och den goda maten.

Lilla toaletten även kallad gästtoaletten är målad och klar. Kanske bjuder jag på en bild när det är "tillpiffat" och klart där inne.

Storebror är på kvällslek hos en dagiskompis,jätteroligt tycker han som börjar bli något rastlös i detta väder.

186449-230
Nu ska frysen fyllas inför utflykterna i det kommande vackra vädret

Kommentarer
Postat av: Pia

Gott! Det skulle man kanske ta och göra en dag..Baka! Det var år och dagar sedan jag bakade en kaka. När jag väl försökte,
blev den sk
sockerkakan döbakad...två gånger!! Därefter har jag inte vågat..

2007-07-12 @ 13:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback