Utmaning!

Utmaningen kommer från familjenjensen. I min tur önskar jag att utmana emmahartman och vinterprinsessan.


Nämn något som gjorde dig glad igår
: En middag ute med min man (vår bröllppsdag)

Vad gjorde du kl 8 imorse: Läste en bok

Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Satt i bilen på väg hem från Ystad

Det senaste någon sa till dig: Mamma, han slår på mig!

Det sista du sa högt: Ta den ifrån honom då!

Vad har du druckit idag: apelsinjuice, äppeljuice och vatten

Vad var det senaste du åt: Fritidsbarens köttbullar med kokt potatis

Ditt senaste inköp: Underkläder till tärnklänningen samt en röd och vit tröja på MQ´s rea

Färgen på din ytterdörr: Brun ( ska bytas ut inom kort)

Vädret hos dig nu: Sol med tjocka vita moln

Godaste glassmaken: Rocky Road

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, om jag ser till mitt livs kärlek

Sover du tungt: Tungt och gott för det mesta. Vaknar om barnen kallar men inte om det åskar.

Drömmer du mardrömmar: Nästan aldrig

Trivs du med ditt jobb: Mammajobb, ja det trivs jag med

Favoritkläder: Jeans

Favoritlåt just nu: Chasing Cars med Snow Patrol

Vad ser du när du tittar åt höger: Min blå morgonrock från PANOS EMPORIO

Vad gör dig glad just nu: Att mannen har semester och att jag faktiskt snart ska ut och springa

Vad ska du göra härnäst: Byta om till mina träningskläder och ta bilen upp till skogen och sedan springa

Höger- eller vänsterhänt: Höger fast jag äter med gaffeln i höger och kniven i vänster hand

Humör just nu: Lugn och rofylld

Kläder just nu: Jeans och en svart blus

Sommarplaner: Att få ta dagen som den kommer och bara umågs med min familj. Vi måste dock måla våra fönster

Hur många kuddar sover du med: Två fram till lampan släcks sedan åker den ena i golvet.

Spelar du något instrument: Jag har spelat piano i många år men det har nästan försvunnit

Morgon- eller nattmänniska: Just nu gillar jag att sova på morgonen och vara uppe länge men det brukar vara tvärtom.

Det viktigaste för dig: Familjen med mig själv inberäknat. Jag är också viktig för mig själv

Är du kittlig: Ja, hört talas om en "gåse" ?

Snarkar du: Nej, sägert jag

Stjärntecken: Stenbock

Äckligaste insekten: Daggmaskar. Har svårt att gå ut efter ett riktigt skyfall.

Stökigt eller välstädat: Välstädag, men jag måste lära mig att släppa lite på det, särskilt som småbarnsförälder. Annars gör man inget annat än städar.

Största längtan just nu: Att vara hemma från min motionsrunda samt vara färdig i duschen så att jag kan gå ut och sätta mig på min nya trädgårdsbänk och titta på när barnen leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback