Vågar jag skriva detta?!

Barnen hoppade i badkaret tillsammans idag strax efter att frukosten var uppäten. Viggo var insmord i smör och mannafrutti medan Storebror mest ville hålla honom sällskap i badet.

När det var dags att avsluta badandet tog jag först upp Viggo medan Storebror sköljde av sig själv. När han sedan stod och torkade sig med handduken fick jag höra följande.

Storebror: Man torkar sig på benen, håret extra noga...å mamma, jag får inte glömma att torka mig (vågar jag---?!) under rövhålet!!!

Jag höll på att tappa Viggo som satt i mitt knä. Tittade på Storebror, han såg något förvånat på mig.

Storebror: Heter det inte så mamma?

Detta sa han samtidigt som han pekade på ARMHÅLAN =)!!!

Fick förklara att riktigt så heter det inte. Var han sedan har hört det andra faktiskt otrevliga ordet, det vet jag inte. Men nu vet han vilket som är vilket.


Kommentarer
Postat av: Novaliv

Tack så mycket!! Hehe småler lite åt din stora kille :)

Postat av: Nina

*skrattar* oj dom är underbara=)

2007-08-01 @ 21:49:05
URL: http://ezapeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback