Vänlighet från en främling

Var på väg till skogen med hela familjen samt en kompis till Storebror. Längs vägen när vi gick passade vi på att stanna och äta lite hallon. Fram till oss kom det sedan en dam som frågade oss om vi plockade hallon. Jag svarade att det gjorde vi. Damen tittade på mig och sedan stack hon ner sin hand i den påse hon höll i, upp ur påsen kom en stor fryspåse fylld med stora röda fina hallon.

-Inte ska ni äta de små, de är inte lönt. Ta denna påse, jag har själv plockat dem i min trädgård.

Vi bugade och tackade den snälla damen.

Kanske blir det en hallonkaka ikväll.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vet att ni har mkt att göra imorgon.... Hur gick det med C? Önskar er en trevlig helg och ett trevligt bröllop. Lycka till med era uppgifter!!! Kram

2007-07-12 @ 23:01:56
Postat av: Sara

Allt bra med K nu, eller nästan, väldigt matt. Hon får mycket medecin för sin värk.
Jag ringer imorgon!
Kram

Postat av: Någons mormor

i dagens ICA kurir bidrar Martin Timell med ett smarrigt recept med kesella och hallon, ring om du vill veta mer

2007-07-13 @ 15:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback