Den äldre generationen

Nu i eftermiddag får vi besök av min farmor och farfar (barnens farmor Ulla och farfar Nisse). De har själva ringt och bjudit hit sig, trevligt med sådana intiativ. Naturligtvis ska vi bjuda dem på middag, det blir grillat (idag igen) med nypotatis i ugnen. Naturligtvis måste vi även bjuda på något till kaffet på maten. Det bli äppelknyten, köpta i kakdisken på ICA Kvantum.

I övrigt har dagen bjudit på en massa körande hit och dit. Storebror tröttnade ganska snabbt och som belöning för att han varit så duktig hela dagen har han nu en kompis här. Viggo springer mest runt och drar och sliter i allting, för tänk om något skulle få lov att  stå på den platsen där vi har valt att placera det.

Jag måste snart börja förbereda för min fönstermålning. Våra fönster är i stort behov av en uppfräschning. Detta projekt blir dock liggande några veckor till tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback