Elton och annat

(Till Anna=)

Elton John är ju ingen diva, som jag lite skämtsamt kallade honom igår.  Han var punktlig och rockade loss i hela två timmar och en kvart. Vi hade bra platser men ändå såg han ut som en liten prick där framme vid sin flygel. Tur att de har storbildstv. Hans bandmedlemmar bestod av äldre rockare av mycket hög klass, vilka musiker! Förbandet bjöd på en snygg sångare med en ruggigt bra röst, han såg dock något sliten ut men det ska man väl som rockare. Vi som var där var jag, svärmor och svägerska samt 17997 stycken andra. Inga skandaler, allt gick lugnt, bajamajorna släppte i vanlig ordning ut mindre trevliga dofter men de var långt borta från oss och när det gäller bajamajor då kan jag konsten att inte kissa på sex timmar.

När vi efter konserten stod och väntade på taxi då kom helikoptern och hämtade Elton och sedan bar det av till Sturup där det egna planet väntade för en snabb återresa till London.

Elton John

Tack till Elton och Svärmor!


Min dag idag är annars rätt så full av en massa måsten. Nu på morgonen har jag bakat en chokladkaka med hasselnötter. På denna ska det sedan vara topping (färskost, florsocker, lime, smör) och sist men inte minst jordgubbar. Efter chokladkakan gjorde jag en lax och räktårta (till midsommar) samt köttbullar. Killarna fick under tiden härja fritt, därför ser nu huset ut därefter. Nu ska jag skrubba hela huset, bäst att passa på när Viggo sover. Efter skrubb är det plask och lek för att sedan åka hem och förbereda inför Mannens kalas klockan 18. Det blir helgrillad kyckling, fylld med en massa goda färska örter, en melonsallad med fetaost och pinjenötter samt en kall potatissallad med bland annat kapris.

Ett stort grattis till min snygge man och världens bästa pappa (Viggo är i magen)

186449-201





Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för rapporten! :o)
Du är så himla snygg i lugg - vilken fräsch frisyr! Skulle jag skaffa lugg hade jag sett ut som jag var fem år igen... :o(

Postat av: Rebecca

Hälsa ett stort GRATTIS till mannen!!!!
Hoppas ni får en riktig skön midsommar på Öland.
Kram

2007-06-21 @ 19:47:58
Postat av: Sara

Till Anna: Tack för komplimangen! Bilden är tagen på Cypern när vi var där nov-05. Ha en skön midsommar och hoppas att all din sill smakar.
Till Rebecca: Mannen tackar och hälsar. Hoppas att lilla V fick en bra födelsedag. Hoppas att även ni får en skön midsommar utan regn och att du och T har mycket att prata om.
Kram till er båda!

2007-06-21 @ 23:38:48
URL: http://www.sockerbullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback