Hemligheter och födelsedagskalas

Nu var det då äntligen dax! Kusin M som ska gifta sig i sommar fyller idag 30 år...HURRA!!! Eftersom både Kusin M och hennes blivande make har undanbett sig möhippa och svensexa tyckte vi ändå att något måste göras. En överraskningsfest för Kusin M på hennes stora dag, vilken bra idé! Allt förankrades med dem blivande maken ( han fick godkänna gästlistan samt ljuga för sin blivande fru), brev skickades ut, konto öppnades, planer smeds och mat handlades.

Kusin M hade ingen aning om att det "öppna huset" som hon bjöd till skulle inte äga rum.

Idag klockan 06.30 ringde min väckarklocka. Jag, lillkusinen och gravida K skulle träffas i festlokalen klockan 8 för att börja med maten. Dagen innan hade jag gjort glasstårtorna och handlat. Gravida K hade bakat bullar. Lillkusinen och jag skulle hämta Kusin M klockan 1. Detta för att ge henne vår ( min, mannen och barnens) present, en blomsterkrans och en timmes avslappnande massage. Efter detta körde vi runt för att förvirra henne ( hon hade ögonbindel) för att sedan köra upp till festlokalen där alla vänner och släkt stod och väntade.


Det hela resulterade i en mycket trevlig eftermiddag med många skratt. Allt gick precis som planerat.

Grattis Kusin M på 30-års dagen!

186449-180

Kommentarer
Postat av: Pia

Vem e gravida K?

2007-06-07 @ 13:53:36
Postat av: Sara

Gravida K är K.S

Postat av: Susanne

M:s K?? så nyfiken man är haha

2007-06-07 @ 20:29:37
URL: http://vinterprinsessan.blogg.se
Postat av: Sara

Det är ingen hemlighet, barnet är beräknat att komma om några få veckor men jag brukar inte skriva ut de "riktiga" namnen av olika orsaker=)

2007-06-07 @ 21:09:35
URL: http://www.sockerbullen.blogg.se
Postat av: Pia

ahhh...e det Ks som e gift med MS och dom har bott där vid MS, FS och där jag också har bott..eller?

2007-06-08 @ 08:19:28
Postat av: Sara

Till Pia:
Har du bott där ute? KS är gift med MS och de väntar sitt tredje barn som är planerat till den 8/7. En pojke är det. De har byggt hus ute i Ryggorna. Vet du vem?=)

2007-06-08 @ 11:01:38
URL: http://www.sockerbullen.blogg.se
Postat av: Pia

Nä..inte där ute...men där vid MS och FS har jag bott..Ja, nu vet jag vem det e! Tredje barnet..oj,oj..här går det undan...trevligt!

2007-06-08 @ 14:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback