Hobbybloggare som smygläser

Ni har väl läst att Fotbollsfrun  har blivit proffsbloggare på Aftonbladet? Det är nästan alltid lika roligt att läsa hennes inlägg samt krönika.

Den här bloggvärlden är väldigt speciell. Man skriver en blogg om vad man känner för att skriva om, man går in och läser på en massa okända människors bloggar, kanske skriver en kommentar, det lockar fler personer till att läsa ens egen blogg. Bloggvänner finns ( speciellt även detta), det tar alldeles för mycket tid ( tycker jag).

Nu tänker jag hålla mig till att skriva min egen blogg och läsa de som jag har som favoriter, kommentera gör jag nästan aldrig. Jag är en smygläsare=)!

Kommentarer
Postat av: Anna

Känner som du. Jag sitter just och sållar (läs raderar) bland mina bloggbokmärken. Nu måste jag dra in, rensa ut och ta bort. Det funkar inte längre.
Du ligger kvar, först, och så har jag intalat mig själv att jag bara ska ha ytterligare 5 kvar. Får se hur hårt jag rensar...
Förstår inte hur jag kan sitta här överhuvudtaget just idag. Pappsen fyller 60 och jag har tusen saker kvar att göra.
Bloggavvänjningsklinik kanske? :o)

Postat av: Anna

Glömde säga: Chockförändring i bloggutseendet här! Men jag gillar att byta lite, att vila ögonen på andra färger och typsnitt.

2007-06-29 @ 10:09:20
URL: http://familjenjensen.blogg.se
Postat av: Sara

Glöm Bloggen och gratta pappa! Bloggavvänjningskliniken hade varit något=)

2007-06-29 @ 10:38:13
URL: http://www.sockerbullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback