Önskan om fler timmar

Idag måste jag och killarna hitta present till Mannen, jag vet vad vi ska köpa men vi måste bara hitta den rätta. Killarna med Storebror i spetsen ska få köpa något till sin pappa. Efter detta inköp måste vi vidare till ICA för att handla både inför morgondagens kalas och midsommar. Eftersom jag inte är så förtjust i sill ( jag har verkligen försökt flertalet gånger men jag och sillen hittar inte varandra) så ska jag göra en lax och räktårta som jag själv ( och även andra som önskar) ska äta istället för sillen. "Tingvalla" köttbullar ska tillagas, potatismos och ramlösa är några av ingredienserna i dessa goda köttbullar. Ska även försöka att städa av här lite innan jag packar in mig själv och killarna i bilen för att fara mot Malmö och Elton John. Farfar ställer upp och passar sina tre barnbarn så att vi andra kan gå på konsert. Mannen ska efter sin fotbollsmatch köra och hämta killarna för jag gissar att "divan" Elton inte kommer att spela i tid, vi får väl se.

Imorgon fyller Mannen 31  år och det betyder att vi snart har varit tillsammans i 10 år!!! Litet kalas för familjen på kvällen ,grillat och god chokladtårta med jordgubbar ska det bli. Vi måste även packa inför vår lilla weekend på Öland men det känns som om att vi får packa efter kalaset imorgon.

GLAD MIDSOMMAR!


"Midsommardans" (1897), målning av Anders Zorn
Midsommar dans,målad av Anders Zorn


Kommentarer
Postat av: Någons mormor

Glöm inte att ta en stund och koppla av, t.ex då V sover och W kanske leker med grannen A.

2007-06-20 @ 10:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback