Summering

Helgen har som vanligt gott alldeles för fort.

Fredagen innehöll lek för barnen, fotboll för mannen, besök på NOVA Lund för hela familjen och sedan en stillsam fredagkväll.

Igår hade Storebror en kompis här, hon har diabetes vilket innebär en del kontroller av blodsockret, det var lite lågt ett tag men det fixade vi med en fika. Barn är fantastiska, denna lilla 5-åring stack sig i fingret, torkade av, tryckte fram blod, i med sticka i mätaren, satte igång den och sedan fick jag läsa av den. På kvällen packade vi in hela familjen + Pia i bilen och åkte mot Skanör. En trevlig grillfest med vin och goda hamburgare.

Idag har vi haft en skön söndag. Storebror och jag besökte Sjöbo IF´s loppmarknad. Jag fyndade några ljusstakar men det fynd jag gläds mest över är mina vatten/vin karaffer och Storebror köpte ett hopprep. Kvällen bjöd på grillning med Bror P och Sambo S.

Imorgon börjar plask och lek för Storebror. På onsdag ska jag med svärmor och Mannens syster och lyssna på Elton John, Svärfar ska passa alla (3) barnen.På torsdag fyller Mannen 31 år och då bjuds på det ett litet kalas. Fredag morgon då packar vi bilen igen för att köra till Öland över midsommar.

Nu ska jag nog lägga mig och läsa en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback