Trädgårdsplaner

Bild:Thymus serpyllum1.jpg
Backtimjan


Jättedaggkåpa


Lavendel



Rödbladig revsuga (den röda växten på bilden alltså)



Idag har jag och Viggo varit på Flyinge plantshop och inhandlat ovanstående växter. De är redan planterade och klara, hoppas på resultat till nästa vår/sommar. Den som väntar på något gott....

Igår hittade jag ett armeringsjärn (1,5 m x 1,5m) hos mamma och pappa. Detta ska jag sätta upp som en vägg intill garaget. Till detta järn köpte jag idag murgröna som ska växa sig uppåt. I denna hörna med väggen saknas en trädgårdsbänk, detta hoppas jag hitta på någon loppis inom kort.






Kommentarer
Postat av: Susanne

Du är så flitig!! Grymt imponerad :-) blir säkert kanonfint med armeringsjärnet o murgrönan! Lavendel är fint tycker jag. Får ta en stranddag ihop en dag jag är ledig. Är ledig lite strödagar hela sommaren pga jobbet i tomelilla.. Ha de gott i värmen, kram

Postat av: Susanne

Du är så flitig!! Grymt imponerad :-) blir säkert kanonfint med armeringsjärnet o murgrönan! Lavendel är fint tycker jag. Får ta en stranddag ihop en dag jag är ledig. Är ledig lite strödagar hela sommaren pga jobbet i tomelilla.. Ha de gott i värmen, kram

2007-06-12 @ 20:37:00
URL: http://vinterprinsessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback