Alla dessa bloggar!

Jag blir tokig! Sedan vi fick bredband spenderar jag kvällana och del av dagarna framför datorn. Jag hittar nya och spännande bloggar hela tiden. Favoriterna är lisabogren.se och en som heter lillasysteryster. De skriver som sina familjer och sin matlagning. Ja, ja, roliga att läsa är de i alla fall.

Barnen bråkar och mannen kom just inom dörren men stack igen. Skulle hämta något...lyssnade inte så noga faktiskt.

Idag är det onsdag, träningsfri dag, vilket innebär att vi kan lägga ner lite extra energi på matlagningen. Ikväll blir det fyllda kycklingfileer med purjolökspotatis.

Jag är sockerberoende. Helt otroligt, jag får huvudvärk om jag inte får i mig något sött. Det behöver inte vara så mycket men något lite, speciellt efter maten.

Min lilla vän i sydafrika är vid liv, fick mail från henne idag. Roligt att få mail och kul att höra ifrån henne.

På fredag ska vi bjuda mina föräldrar på mat som tack för att de ställer upp och passar våra barn när jag är i skolan. Sen bjöd vi mormor för hon känner sig så ensam så det är klart att hon ska få komma. Min bror ringde idag och  snackade lite om allt möjligt. Jag ringde sedan och bjöd dem också¨. Kul med gäster!=)

På lördag blir det bara vi i familjen som ska äta en god middag och mysa lite. Söndag morgon åker mannen till Österrike.

På söndag har jag bjudit hem mig själv och barnen till mina föräldrar. Det blir nog någon god söndagsmiddag.

Nu ska jag nog gå och förbereda middagen fast jag skulle egentligen vilja lägga mig ner och bara sova en liten, liten, liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback