Ändringar

Hade bokat in en helg hos vännerna P&S i Stockholm. Vi skulle åka tåg dit och sedan förhoppningsvis njuta av det vackra vårvädret tillsammans med barnen och våra vänner. Fick bra på pris på tågbiljetterna, 700 kronor t/r för hela familjen! Mannen kom hem från nya jobbet förra veckan och beklagade men han hade fått information om att just när vi skulle åka till Stockholm skulle de ha säljmöte. Visst blev jag besviken, mycket besviken...men nytt jobb och det är bara så att man måste närvara på dessa möten.

Glad är jag nu efter att ha pratat med vännerna P&S och att vi faktiskt hittade ett nytt datum  som vi kan åka till dem. Dessutom fanns det tågbiljetter kvar som bara var lite dyrare än de vi först bokade. Vi ska åka över Kristi himmelsfärdshelgen, SKA BLI SÅ KUL! Inga nya möten nyuhoppas jag.

Mannen arbetar nu med att lägga in en massa ordrar i sitt datasystem, första gången han gör det och det tar tid. Kontoret ligger i vårt sovrum så jag får väl gå ut i soffan och vila en stund innan jag kan gå och lägga mig i ett tyst sovrum.

Imorgon blir det en liten frukostfika med kusinen, kan jag väl unna mig eftersom jag faktiskt ska träna spinning innan. Borde egentligen gå och lägga mig nu eftersom jag ska gå upp 06.20 och inte att förglömma de antal gånger man är uppe under natten. Han den lille håller på att få ännu fler tänder och det gör ONT!, nästan lika ont som min träningsvärk som inte har blivit bättre.

Puss och kram gul banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback