Djurpark utan djur.

Vill först börja med en kommentar till kommentaren...Jag vet inte vem som har biljetter till The Ark i Lund den 26/4. Det är inte jag i alla fall. Grattis till dig!

Nyss hemkommen från Skånes djurpark, även kallad parken utan djur och där allt är stängt för säsongen. Ja, ja vi hade det hur mysigt som helst ändå. Började morgonen med att spinna klockan 07.00 sen var det bara att steka pannkakor till matkorgen när man kom hem. Lite gott bröd och några risifrutti sen var det bara till köra mot Höör. Han den lille somnade bara jag satte in honom i bilen men sedan var han vaken nästan hela rundan i parken men somnade på slutet. Han den lille fick också vara med och klättra på hinderbanan, fast han vill mest sätta sig ner och käka barken som låg på marken. 4 1/2 åringen klarade denna bana galant. Helt otroligt men även sista delen av hinderbanan var stängd för säsongen, då blev 4 1/2 åringen sur.

När vi sedan hade fikat, gått hela rundan och köpt ett ormhuvud i affären var det dags att åka hem igen. 4 1/2 åringen förvarnade mig innan vi satte oss i bilen. - Ledsen mamma men jag kommer nog att somna innan vi kommer hem till Sjöbo...och det gjorde han.

Vi har haft en trevlig dag tillsammans med massor av frisk luft, det blåste också ganska rejält.

Vi ska planter häck i helgen...tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback