Nu är det klart!

Nu är städningen avklarad. Som tidigare bild visar så fick jag god hjälp av storebror, tills det blev tråkigt och han gick ut för att leka.

Han den lille sov men vaknade för att sedan sitta och titta på när mammar dammsugar. Han tycker redan om att titta på när andra arbetar.

Mailade med en fd kollega igår och berättade om min blogg. Idag fick jag ett mail, hon har också börjat skriva en blogg. Ska bli kul att följa denna...också!

Nu ska vi snart åka och handla mat inför kvällen.  Hade varit skönt om mannen hade kommit hem lite tidigare idag så att han kunde visa sina kockkunskaper och laga maten. Då slipper jag. Men efterrätten brukar jag få göra ändå och det gillar jag.

Nu måste jag sticka till banken och växla pengar till mannens resa.

Ha ändrat lite på sidan, det blev mycket lättare att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback