Nu är det snart dags...

att gå och lägga sig. Det svider lite i min mage, den vill påminna mig om att ta det lite lugnt. Dagen har som nästan alltid varit fullspäckad. Väl på dagis för att hämta storebror möttes jag av ett fint dukat bord, saft och kakor. Det var fika när man kom för att hämta barnen. Trevligt men min tidsplanering föll direkt, ringde kursaren som förstod och vi flyttade fram mötet 30 min. Få in storebror i bilen, bruum, iväg till mormor där han mer än gärna gick av. Han den lille förstod ingenting när jag satte in honom i bilen igen, han blev galen, ville stanna kvar han också. Köra hela vägen till Malmö. Vara kreativ  och idérik i vårt grupparbete. Han den lille som var med mig skötte sig alldeles utmärkt, var så snäll och god. Fanns inte så mycket att riva ner så han blev nästan lite uttråkad istället.

Hem från skolan, äta hos föräldrarna, köra ner till idrottsplatsen där storebror satt och tittade på fotboll med moffor. Köra hem till vårt egna hem, barnen i säng. Han den lille hade sovit så mycket under bilresorna att han inte somnade förrän klockan var över 9.

Nu har jag precis skrivit loggbok över grupparbetet och skrivit en presentation av vårt arbete till handledaren.

Nu måste jag och min mage vila lite.....aj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback